Pozycjonowanie

Jak Dodać Obrazek Autora Obok Wyniku Wyszukiwania Naszej Strony

Warto zwracać uwagę na to jak nasze serwisy wyglądają w wynikach wyszukiwania. Mamy do dyspozycji około 3-4 linijek, którymi musimy przykuć uwagę do naszego wyniku wyszukiwania. Jednym ze sposobów może być to o czym dzisiaj Ci opowiem. Co raz częsciej można zauważyć wykorzystywane rich snippety przez autorów stron.

Dodawanie obrazku autora obok wyników wyszukiwania:

1. Musimy miec założony profil w Google +, z uzupełnionym zdjęciem.

2. W sekcji <head> naszego bloga, strony, serwisu musimy dodać tag, który będzie wyglądał następująco:

Atrybut href, musi wskazywać do naszej tablicy postów w Google +

3. Żeby wszystko zadziałało, musisz się upewnić, że masz opublikowany link do Twojej strony w Google + ( czyli wklejamy nasze artykuły, których jesteśmy autorami, link do naszego bloga, strony itd )

4. Upewnij się, ze Twój profil w Google + jest publiczny i indeksowany przez wyszukiwarkę, znajdziesz to w sekcji „edycja profilu”, tak to wygląda:

Google + ustawienia indeksowania

 

 

I w sumie najważniejsza rzecz w tej sekcji, musisz wprowadzić dane strony, przy której chcesz aby znalazł się obrazek w wynikach wyszukiwania. U mnie wygląda to tak:


5. Upewnij się, że Twoje +1-ki są publiczne, trzeba to ustawić w profilu, poniżej obrazek

Publiczne +1-ki w Google+Po tych krokach, w niedługim czasie powinny pojawić się przy Twoich wpisach obrazki ze zdjęciem profilowym z Google+.

VN:F [1.9.22_1171]

Ocena wpisu:

Rating: 4.3/5 (33 votes cast)
Jak Dodać Obrazek Autora Obok Wyniku Wyszukiwania Naszej Strony, 4.3 out of 5 based on 33 ratings

Wpis odnaleziono dzięki wyrażeniom:

  • scrapebox instrukcja
  • obrazek obok wynikow wyszukiwania w google
  • zdjęcie w wynikach wyszukiwania
  • pozycjonowanie jak dodać grafikę do listy google
  • anything
  • jak dodać zdjęcie do wyszukiwania
Może Polubisz Także
Przekierowania 301 w .htaccess
SSL: Przekierowanie 301 z http na https w htaccess
Jak Ustawić Przekierowanie 301 z http na https w htaccess
29 komentarzy
  • Cze 7,2014 w 14:57

    Wyjątkowo wartościowy tekst, polecam wszystkim

  • Bartek
    Mar 17,2014 w 13:12

    Czy punkt 5. czyli publiczne +1 jest faktycznie konieczny? Żaden inny artykuł w sieci o tym nie wspomina. Ciągle czekam na swój obrazek w serpach ale z drugiej strony nie chciałbym upubliczniać swoich +1

  • Sie 25,2013 w 21:59

    Dzięki serdeczne za instrukcję. Bardzo się przyda. Zobaczymy za niedługo, czy zadziała. Fajnie to wygląda, choć przy tym artykule zdjęcie się nie pojawia.

  • Mar 30,2013 w 13:38

    Przejrzyście napisane!

  • Lut 10,2013 w 18:11

    Właśnie tego szukałem 🙂

    Pozdrawiam

  • Paweł
    Gru 15,2012 w 12:21

    Czy w przypadku blogu na wordpressie prowadzonym przez kilka osób można jakoś wpisy przyporządkować żeby się wyświetlały jak tutaj opisano?

  • Gru 4,2012 w 19:29

    Miniaturki się bardzo przydają. Ludzie częściej klikają w linki widząc twarz autora.
    Mam pytanie – czy można w analogiczny sposób obok wyników umieścić logo strony firmowej? Ktoś może próbował?

  • Lis 27,2012 w 09:19

    Mam pytanko ….

    Moja strona to scrabblemania.pl
    Zrobiłem tak jak w artykule, mam około 2mln przedindeksowanych przez google stron.

    Fotki zaczęły się pojawiać w wynikach wyszukiwania. Super!

    I nagle pewnego dnia … znikły.

    Czy ilość stron może mieć znaczenie dla google?

    Potrafi ktoś rozpoznać temat?

    pozdrawiam

    tomek

    • Wrz 29,2015 w 06:16

      Obrazek autora w wynikach wyszukiwania na tą chwilę został wyłączony przez Google 🙂

  • tomek
    Paź 24,2012 w 14:09

    Szymonie, mam pytanie. Prowadzę sklep internetowy. Czy jest możliwe, żeby w google obok wyników wyszukiwania postów z bloga sklepu pojawiało się zdjęcie sklepu z Google+?

    Pozdrawiam, bardzo przydatny artykuł

  • Ranger
    Paź 19,2012 w 09:11

    Hej, mam stronkę na joomli. Jestem dość zielony w temacie i mam pytanka do punktów:
    2. Sekcja , gdzie ją znajdę? Czy to jest to miejsce gdzie wpisuję tagi które będą wyszukiwane w google? (metadane>słowa kluczowe)
    3. Opublikowany link do stronki – wrzucić po prostu link do stronki na tablicę?
    4. Gdzie znajdę to pozycjonowanie i seo?

    Pozdr

  • Paź 16,2012 w 21:30

    Świetny opis, przyda się 🙂 dzięki.

  • Wrz 21,2012 w 11:45

    Dziwna sprawa, jednak autentyczna… obrazka nie było przez 1 dzień, a potem się pojawił..:)
    Może jakieś aktualizacje

  • Wrz 19,2012 w 13:38

    Hej, udało mi się wykorzystać Twoją metodę i dodałam zdjęcie do wyników google. Przez okres około 2 miesięcy było wszystko ok ale, od dzisiaj zdjęcia zniknęły. Pozycjonuje się na kilka fraz ale m.in. słowo, podryw, przy którym wyskakuje główna witryna, nie emituje już zdjęcia. Za to nowo dodany wpis, na słowo: podryw w internecie, wciąż wyświetla zdjęcie. Czy to może być jakiś przejściowy problem? A może to wina jakiejś wtyczki, ostatnio aktualizowałam?
    W formularzu testowym zdjęcie nadal się wyświetla.

    • Wrz 20,2012 w 08:06

      Ja z kolei przy stronie głownej Twojego bloga widzę, że obrazek jest 🙂 Także być może jakieś różnice danych w DC 🙂

  • Sie 30,2012 w 05:44

    Mam pytanie. Jak długo trzeba czekać na to aby zdjęcie pokazało się przy tekście w wynikach google, bo zaczynam mieć wątpliwości czy wszystko dobrze zrobiłem. Czekam już kilka dni

    • Wrz 20,2012 w 08:07

      Odpowiadałem już na to pytanie – koło 1-2 tygodni jeśli wszystko zostało zrobione. Polecam sprawdzić te rzeczy przez formularz do testowania rich snippetów czy wszystko zostało poprawnie zrobione. Dostepny jest w osobnym wpisie 🙂

  • martin
    Sie 8,2012 w 08:14

    bajera, musze to dzisiaj uruchomic

    • Sie 8,2012 w 11:42

      Art troche zagmatwany, także jak coś Ci nie pójdzie – daj znać 🙂

  • Sie 3,2012 w 23:22

    Z ciekawości wbiłem w Google Twoje imię i nazwisko i… it works! 🙂

    Jutro (a właściwie dziś rano) zabieram się przeróbkę w mojej stajni.

    Dzięki za ciekawą poradę. Właściwie to nie spotkałem tej porady na żadnym innym SEO blogu.

  • Sie 2,2012 w 07:22

    Hej, super porada:) naprawdę się przydała, przy mojej stronie zaczął się wyświetlać po tygodniu czasu. Świetny dodatek, dzięki.

  • Lip 30,2012 w 17:46

    Dzięki za prostą instrukcję, bo właśnie tego szukałam 🙂

  • Lip 19,2012 w 13:18

    Witaj u mnie to było dość szybko tydzień – dwa i wszędzie miałem. Jednak proponuję Ci skorzystaćz formularza do testowania richsnippetów:

    http://www.perski.pl/narzedzia/formularz-do-testowania-rich-snippetow.html

    Jeśli tam masz wszystko w porządku i dobrze się wyświetla wpis, możesz spokojnie czekać lub spingować swoja stronę, może to przyspieszyćreindeksację wpisów.

    Jak coś będzie nie tak – pisz 🙂

  • Lip 19,2012 w 11:35

    Jak długo czekałeś aż pojawi się obrazek?

  • Cze 11,2012 w 05:29

    Muszę przetestować;)

  • Cze 9,2012 w 14:07

    Tak też właśnie myślałem, bo wrzuciłem do Googla, URL twojego wpisu z tego bloga i foty nie pokazał. A czasem to widuję i to faktycznie wzbudza zaufanie i dobrze wygląda.

    OK, to poczekamy i zobaczymy 🙂

    • Cze 10,2012 w 13:13

      Widzę, ze jeszcze mój profil Google+ który mam podpięty pod bloga jeszcze się nie zaindeksował.. 🙂 Niedługo powinno być w porządku 🙂

  • Cze 9,2012 w 11:22

    Dzięki za tipa 🙂
    Czy to powinno też działać wstecz? tzn jak teraz właśnie to dodałem to stare posty też powinny być wyświetlane z fotką czy tylko nowe? Bo widzę że są bez i nie wiem czy coś źle zrobiłem, czy poczekać do następnych..?

    • Cze 9,2012 w 11:24

      Póki co sam testuje i jeszcze nie mam obrazków obok moich wpisów.. Myślę że to kwestia czasu.

      Co do Twojego pytania, powinno działać wstecz, a raczej na pewno będzie. Kwestia tylko przeindeksowania itd 🙂

      Jak mnie przeindeksuje to się wszystkiego dowiemy 🙂

Zostaw Komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja Strona

Zapisz się do mojego newslettera


Przeczytaj poprzedni wpis:
Jak Ominąć „First Link Counts” czyli Linkowanie na Wiele Anchor’ów z Jednej Podstrony.

Kiedy mamy do czynienia z pozycjonowaniem strony, której struktura wymusza na nas linkowanie pojedynczej podstrony na wiele anchorów - na...

Zamknij