Pozycjonowanie Wydarzenia

Twoja Strona Ucierpiała Po Aktualizacji? Zgłoś Reklamację!

reklamacjaWiele osób monitorujących swoje strony chwyta się za głowę, gdyż odzwierciedlenie wyników co do pracy jaką w nie włożyli jest w wielu przypadkach nieadekwatne, wręcz nielogiczne. Trudno powiedzieć co jest przyczyną takich zmian w wynikach wyszukiwania, ja osobiście nie zostałem specjalnie dotknięty wprowadzonymi zmianami, z wyjątkiem jednego serwisu, nad którym strasznie ubolewam.

Czytałem trochę newsów i w sieci można znaleźć opinie, że mogły ucierpieć witryny które były „przeoptymalizowane”, czyli takie, które gołym okiem widać, że są zoptymalizowane wręcz książkowo pod kątem wyszukiwarki. Według twórców algorytmu, ma to pomóc witrynom, które mają dobrą treść, lecz ich właściciele nie do końca są znawcami SEO. Troszkę to wszystko dziwne, tym bardziej że wzrosty notują równolegle witryny z kiepską treścią.

Ze swojej strony zalecam ostrożność i realizację swoich wcześniejszych strategii. Nie panikujcie i nie dajcie sie zwariować 🙂 Jeśli masz kiepski content, nie potrafisz zatrzymać użytkownika na witrynie, na pewno warto to poprawić, nie tylko ze względu na seo, ale na samych użytkowników.

Temat posta jednak jest inny, zatem do rzeczy, jeśli uważasz że Twoja witryna niesłusznie ucierpiała w skutek zmiany algorytmu, możesz zgłosić swoją reklamację pod adresem:

Formularz reklamacji

Pamiętaj, że jeszcze zbyt mało czasu upłyneło od samego wprowadzenia zmian, jeszcze bliżej nieokreśloną „chwilę” zajmię robotom Google odświeżenie i przeliczenie całej informacji w wynikach wyszukiwania. Także nie panikuj! 🙂

 

VN:F [1.9.22_1171]

Ocena wpisu:

Rating: 4.0/5 (3 votes cast)
Twoja Strona Ucierpiała Po Aktualizacji? Zgłoś Reklamację!, 4.0 out of 5 based on 3 ratings
Może Polubisz Także
Krótka Analiza Po Zmianach w Algorytmie Wyszukiwarki Google
10.08.2012 – Aktualizacja Pandy i Pingwina, Odpowiedni Trust Rozwiazaniem?
6 komentarzy
  • Cze 4,2014 w 12:17

    Oczywiście, że żmudna praca ma sens… ale żmudna praca nad stroną i nad prezentowaną treścią. Google modyfikując algorytm chce właśnie dowartościować dobre treści,a nie koniecznie dobre SEO.

  • Mar 12,2013 w 02:05

    Świetny wpis

  • Gru 27,2012 w 14:24

    witam! A czy taka reklamacja może dotyczyć problemów kiedy strona jest czasowo wyłączona z powodów technicznych, a po powrocie musi zaczynać od początku?

  • Paź 13,2012 w 10:20

    Szymon powiedz mi tylko czy taka żmudna praca ma szansę przebić się nad taktykami typu dodawarki SB xRumery i inne? Czytam na temat ostatnich zmian i chciałbym pójść tą bardziej etyczną drogą. Tylko jak widzę ile linków mają inne katalogi to aż ciary przechodzą.

  • Maj 31,2012 w 21:31

    Witaj,

    Powiem tak dodałem posta z tą informacją raczej mega informacyjnie. Zgłosiłem przez ten formularz jedną moją stronę i wyniki powróciły – jednak byłem pewien linków prowadzących do tej strony. Linkowałem ją: z najlepszych w Polsce katalogów stron, prowadziłem dyskusje na forach, komentowałem tematyczne posty na blogach itd. Jeśli nie masz pewności co do swoich linków raczej odradzałbym wypełnianie tego formularza 🙂

  • Maj 17,2012 w 08:04

    Ciekawe czy jest (już) znany jakiś przypadek by takie zgłoszenie zostało uwzględnione i strona wróciła na pozycje?

Zostaw Komentarz

Twój Komentarz*

Twoje Imię*
Twoja Strona

Zapisz się do mojego newslettera


Przeczytaj poprzedni wpis:
Krótka Analiza Po Zmianach w Algorytmie Wyszukiwarki Google

Przeglądam właśnie moje pozycje i ku mojemu zdziwieniu w znacznej większośći przypadków odnotowałem znaczne wzrosty, szczególnie na konkurencjynych frazach. Co...

Zamknij