Jak ten czas szybko leci, miałem o tym napisać już jakiś czas temu, ale utonąłem w wirze pracy. Dzieje się u mnie bardzo dużo: nowi ludzie w zespole, analiza zmian w algorytmie, nowe projekty SEO i portale.. Tak czy owak za mną pierwsza w moim życiu akcja promocyjna, która była prawdziwym sprawdzianem dla technik i metod wygłaszanych przez takich marketerów jak: Adrian Kołodziej, Paweł Danielewski czy chociażby Piotr Majewski.
Muszę przyznać szczerze, że wiedza którą uzyskałem dzięki ich wskazówkom oraz kursom, była bardzo pomocna i nie spodziewałem się, że w tak krótkim czasie można tak skutecznie dotrzeć do grupy ludzi zainteresowanej danym tematem.
Cała akcja Stabilne SEO miała na celu nie tylko promocję mojego projektu, ale chciałem także dowiedzieć się co osoby zainteresowane tematem wiedzą i robią w kierunku osiągania stabilnych rezultatów w wynikach wyszukiwania.
Przyznam szczerze: jestem lekko zaniepokojny sytuacją Budowy Linków Przychodzących w Polsce. Skala moich badań była mała ( nieco ponad 150 osób ).
Jestem przeszczęśliwy z powodu, że udało mi się to doprowadzić do końca, ponieważ dłuższy czas do tego się przygotowałem i co najważniejsze przełamałem pierwsze lody w tej kwestii. Utwierdziłem się w przekonaniu o skuteczności tego typu akcji. Dla wszystkich tych, którzy nie uczestniczyli razem ze mną w promocji mojego projektu Seo-Host.pl poniżej kilka screenów i informacji z poszczególnych etapów:
1. Na początku kierowałem ruch z reklamy płatnej PPC z Facebook ADS na stronę optin, na której prosiłem o zostawienie adresu email:
2. Po zapisaniu się na moją listę promocyjną użytkownik dostawał dostęp do mojego raportu, który jest historią mojej przygody z Internetem oraz pozycjonowaniem stron. Raport spotkał się z dużym odzewem:
3. W kolejnym etapie postanowiłem nagrać wideo, oraz ogłosiłem konkurs.
Nagrody Otrzymali: Dariusz oraz Marcin, za swoje komentarze otrzymali ode mnie konto hostingowe z 32 IP odpowiednio na rok i pół roku.
Chciałem rozdać więcej nagród, ale wypowiedzi tylko dwóch powyższych autorów kwalifikowały się do tego o co prosiłem w wideo 🙂
Tym razem zrobiłem to w formie podcastu i intrygującego wideo, wskazującego na to, że linki mogą być nietrwałe i nie możemy mieć pewności co do tego, że na pewno tam zostaną przez dłuższy czas gdzie je umieścimy.
4. W kolejnym materiale opowiedziałem o tym w jaki sposób zacząłem osiągać stabilne rezultaty w wynikach wyszukiwaniach i co było głównym powodem, dzięki któremu zacząłem w pełni świadomie pozycjonować swoje strony, a tutaj screen z wideo:
Osoby, które wytrzymały do końca wideo mogli dostać 50% zniżkę uprawniającą do zakupu pakietu hostingowego nawet o 650 zł netto taniej. Zostały pobrane prawie wszystkie kody rabatowe jakie miałem przygotowane dla uczestników StabilneSEO, co już dobitnie pokazało jaką skuteczność mają tego typu akcje promocyjne.
Z tego miejsca chciałbym bardzo serdecznie podziękować Adrianowi Kołodziejowi, który zmotywował mnie do tego wyczynu i zagroził mi że: wytatułuje mi coś brzydkiego na czole. Także wolałem nie ryzykować urazu na głowie i zabrałem się do pracy…
Mam zamiar robić kolejne akcje promocyjne – przyznam szczerzę, że lubię to robić 🙂
i tak powinienem Ci coś wytatuować na czole. Miałeś zrobić tę akcję rok temu. Jednak i tak gratuluje efektów;)
Przy zapisie na autoresponder wywala Ci błąd 404 na blogu. Sam zapis działa poprawnie.
Takie pytanko. Jakiej wtyczki używasz do „ikon” społecznościowych? Czy wklejasz je w kod szablonu?
Ach czas to zrobić, wszyscy mi to mówią, ale brak czasu… : ) Marketers Delight ma to w standardzie.. Także wtyczki nie ma żadnej – Thesis + Marketers Delight.. 🙂